Back

Nu jävlar är jag tillbaka :D Har varit på två tävlingar i helgen..

Först i Edsbro med Manne.. Väldigt ovärt, hoppade fyra språng på banan i lagklassen.. Första utomhus och han var hingstig, inte kul för fem öre... Så åkte hem på lördagsnatten, för att tävla på söndagen..

Så på söndagen skulle jag tävla Tiara LC och LB men Manne fick följa med på en straffrunda i LB ;)

I LCn var Tiara vääääldigt pigg, och studsig... Så vi fick två stopp och kände att jag ville strta LB iaf..
Och hon var sååååå fin i LBn! Vågade släppa kontrollen lite mera men vi vägar ut oss på pullermangraven.. De hde tagit upp understa bommen precis under den översta så varken jag och T hittade något avstång... Men var ändå nöjd med henne :)

Sedan var det Mannes tur...... DUM HINGST säger jag bara.. Började hingsta sig i ett hörn så det vara bara att hoppa etta och sedan åka hem..... KUL, verkligen...

Sedan hem, duscha och äta och till sist vidare till båten och ullared med elevföretaget :DDD

Så vi kom hem igårnatt och idag har jag och Sara haft special hoppning på våra ponnier... Manne fick följa med och hoppade en bana på ca 115 och han gick som tåget :) Vet inte om det är bra eller dåligt inför helgen, det återstår att se^^

Nu ska jag fortsätta plugga ;)


M silikaten LB


M edsbro LA+5


T silikaten LB

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0