kasss

åh vad jag varit kass på att skriva! Jag kan ju bara säga att igår när jag red M märkte jag på hemvägen att han hade tappat en sko under ridpasset :o Idag fick han vila, och en ny sko fick han också :D och så fick han komma ner till sin sommarhage :D

Ikv var det hoppträning i gropen! (Y) Tiaran fick hoppa :D GICK SUUUUPER! ;D så jävla fin! Vågar rida lite mindre kontrollerat nu på henne, så det känns gr8, förutom en tabbe jag gjorde xD
hoppade en bana på ca 100 cm :)

Igår red jag henne barbacka = DÖDEN! Hon försökte bocka av min efter ett byte i galopp (Y) men jag satt kvar som tur var :D :D

Mamma tog kort på träningen ikväll, så dom kommer upp någon gång, promise!

vilket otroligt luddigt inlägg det här blev xD men jag vet inte när jag kan skriva nästa gång, åker ju till Nyby-Torshälla på fredag morgon :D men hoppas jag kan ta med datorn^^

aja, PUSS


sötbild på Brakan :D

Kommentarer
Postat av: storasyster

Du kan glömma att ta med datorn :)

2010-05-27 @ 13:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0