Lördag

Manne var smått galen idag...... Inte så positivt.... Han typ drog och lade sig på bettet, så jobbade mest med att få honom lätt och mjuk för alla hjälper samt fin i formen! I början var det typ KATASTROF, men lite bättre på slutet.. Galopperade mest och han var finare på slutet! Travade av i lång och låg form :)


älsklings M

Tiara var också ett litet monster! Men jag får väl skylla mig själv som låtit henne vila 2 dagar^^ Aja, red iaf med gramantygel för att få ihop henne lite bättre i traven. Tiara ansåg såklart att jag var dum i huvudet och värgade trava.. Heheh, hon galopperade bara och tillslut gick det bra! Knasen blev riktigt fin faktiskt fin, och efter ett tag tog jag av gramanen.. DUMT GJORT! Tiara galoppera iväg och bocka som bara den! Hahah, som tur var satt jag kvar^^
Hoppade också några buskar för att hon skulle bli av med lite energi, vilket hjälpte! :D På slutet var hon grym! :D


söt tiara

Imorgon är det tävling i Stenkyrka! Vi ska åka kl 09.45 och bara Tiara ska med :) Hon ska hoppa Lag (LC) och LB :D

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0