Resultat - Nyby Torshälla RK

Åh vilken roligt tävling! Dock alltid kul att tävla med vårat tighta gäng :D Det var också Tiaras första meeting på över ett år, och jag var supertaggad! Tyvärr regnade det så mycket på natten fre/lör att banan och all framridning/framhoppning blev en stor lerpöl! :o Det var väl det enda dåliga jag kan komma på nu :D

Fredag

LC, T.

Ville bara känna på underlaget och få runt henne. Hon var supertaggad och gick som bara den. Jag klantade mig lite på ett hinder så vi kom nära och rev, men gud så fin hon var!

LB, M.
HAN VAD SOM VANLIGT! :D Blev en vinst här, så otroligt fin och han var med mig på alla svängar :D

LB, T.
Här var klockan halv 10 på kvällen och vi var sista starten på dagen.. Det var väldigt mörkt och T drog mot första hindret då hon inte såg marklinjen.. Jag försökte få stopp på henne, men hon ville framåt.. Gled in i räcket och satte sig på rumpan :( Hoppade sedan 1an och gick ut.. Sötaste Tiara verkade inte bry sig som tur var!

Lördag

LB, M.
Nollade grunden och kände att han verkligen var med mig. Kom jättebra på första i omh, men på andra hindret ville han inte längre. Stannade där och sedan när jag skulle göra ett nytt försök, börjar han hingsta.. Men red bara förbi hindret och gasade på ordentligt. Tänkte bara hoppa det på vägen ut, en sista gång. Men domaren sa inget och jag fortsatte. Det blev tydligen 8 fel i omh, och en dålig tid - men det räckte till en 11a plats ;D hahaha

LB, T.
Var ganska jättenervös efter kraschen, men min häst var typ bäst och vi kom runt med bara ett stopp i grunden :D Underlaget var här blnd det sämsta jag ridit på någonsin :(

Söndag

LA, M.
Dum hingst. Finns inget mer att säga.

Red Tiara lite vanligt innan vi åkte hem! :)

Bilder och filmer kommer senare :D

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

MIHIHI :D dumma väder såklart när våra ponis är på G :p<3

2010-06-05 @ 12:34:10
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0