Resultat - SORK

Idag var det som sagt tävling i Stenkyrka :D

Tiara, LC/ 90 cm, lag klass.
Hon var så otroligt fin när jag red fram! Tog hjälperna både bakåt och framåt gr8! Väl inne på banan klantade jag mig^^ Det är ett hörn, som det ligger grejor utanför banan, som jag glömde rida förbi.. Ettan stod såklart där och Tiara fattade ingenting, så vi fick ett stopp där! Resten av banan var hon klockren! :D

Tiara, LB/100 cm, två faser.
Hon var lika fin som inför första klassen, om inte finare! Hoppade som en gud och såklart flyger jag typ^^ haha, men jag kan ju bara säga att det här var en av de bästa rundorna vi gjort, trots ett stopp ;D SÅHÄR fin var hon :D Jag tar på mig stoppet då jag en hann få ihop henne efter att hon hoppat av lite stort på ett räcke, men vi kom ju över det iaf och jag är SÅHÄR NÖJD :D

NU TAGGAR VI TILL NYBY-TORSHÄLLA :D

bilder kommer senare! (Y)


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

FILM FILM FILM VILL SE FILM FILM FILM :D:D:D:D

2010-05-17 @ 13:22:32
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0