Ridpass

Igår red jag bara Manne :) Red honom barbacka i ca 40 min, och fan vad mysigt det va :D Joggade lite, och han var smått galen :D

Vi släppte också alla andra 6 hästarna på bete :D Där går även Tiara, så snacka om att hon kommer bli fet :D

Men iaf, ikväll var det hoppträning! Först red jag Aslan, och det gick tusen gånger bättre än förra gången :D Han gick till och med stadig i form! Hoppade en bana på typ 70 med honom :D haha

Sedan var det Tiaras tur, och hon var såååååå fiiiiiin! :D Typ hoppa mig ur sadeln tog alla hinder underbart :D Hon var dock väldigt jobbig med huvudet, men det är sånt man får ta när hon är fin^^

Hahaha, jag kommer också avslöja en underbar sak senare :D

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0