SARA GÄSTBLOGGAR

Meheheheh, Sara här ;D Ni kanske känner igen mej som Gotlandsryttaren, om ni läser min blogg ;)
Emma i princip tvingade mej att skriva nåt på hennes blogg, hon är på nån studieresa med skolan. Hon kommer inte skriva förrän på söndag så jag får försöka skriva på båda bloggarna tills dess. Men kommer ha fullt upp fredag-lördag för..

FREDAG går jag full dag i skolan, plus att jag ska vara kvar och fixa en grej i stan efter. När jag kommer hem ska jag packa inför..

LÖRDAG åker upp till fastlandet med båten som går SJU PÅ MORGONEN (tidigt!!!) med båda ponnierna så det kommer vara fullt upp hela den dagen. Ska nämligen till Lovisa på praktik.

Dom här två kommer jag ha med mej

Alicia

Esperanza

Kommentarer
Postat av: Matilda

Fin blogg =)

Är det din häst??

2010-05-21 @ 23:16:16
URL: http://vickysutbildning.blogg.se/
Postat av: Matilda

Är turilla din häst ? :)

2010-05-23 @ 23:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0