skolan

jag kom nyss hem från skolan, hade bara 2 lektioner, NO och SO :) NO hela förmiddagen så lite jobbigt liksom....

Nu sitter jag här vid datan och lägger in alla bilder från helgen. Så dom kommer förhoppningsvis upp nu någon dag :D hahah, eller inte^^

Idag blir det att rida M och T, sedan fixa allt inför helgen... Manne ska ju till Roslagen på meeting :)


Mannes utrustning som ska packas,
Brun Globus Clic sadel
Brunt Dyón träns
Bruna Eskadron skydd
Bruna schabrak, ink elit schabraket
Brunt Skrittäcke
Brun Magplatta
Extra träns, brunt
Extra magplatta, svart
Massa täcken samt lindor och liknande

Min utrusting;
Svart Charles Owen hjälm,
Brun pikeur kavaj
Brun Dan Rider väst
Svarta stövlar
sporrar
spö
och mina vanliga/tävlingskläder :)

Utöver det ska jag ha med hinkar, borstar och säkert något mer men som jag inte kommer på just nu^^

puss E


tiara sötnos

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

BRUNT FOR LAJF haha ;D

TAAGGAAAAA :))))<3



sv; ABSOLUT!<3

2010-05-06 @ 18:54:28
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0