Torsdag

Igår var jag vid min naprapat i Visby (Y) Knäckte loss min rygg ordentligt och fick massage för att mjuka upp musklerna..

När min faster blev behandlad fick jag och Ida en liten snilleblixt xD Vi kom iaf på att vi skulle grilla med klassen i min sommarstuga, vilket blev gr8! :D Pga dimman som var och alla hade kört moppe dit, så stannade jag, André K och Victor... Mys blev det iaf, och grillad korn till kvällsmat, nattmat och frukost! Nu på morgonen kom Ida, Sofie och Elias dit igen :D Då märkte vi att galtN (en person) hade lagt en flundra på hennes moppe xD HA-HA, ajaja, en kväll med mycket skratt :D och det måste göras om! :DDDD

hahahah, luddigt inlägg! Nu ska jag ut och rida, PUSS


biffig tjej


Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Jamen galten är ju för mysig!

2010-05-15 @ 14:44:30
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0