Helg

Igår, lördag var jag på TUUT-konferens (träning, utbildning, ungdom, tävling tror jag) :)
Var ganska intressant.. Många punkter som behövde diskuteras :) Men ganska många var jobbiga och kunde inte ta kritik^^ Hahah, jag, sara och amalia fick typ förklara massa i vår grupp som var tävling :) Mamma har typ pååekat att det är många som har jättehög veterinäravgift på gotland (130 kr tex) och påstår att de går back.. Medans vår klubb typ bara tar 70 kr och klarar det finemang.. Man får ganska många kängor av äldre som tror att vi inte fattar något.. :p
Hästarna fick vila då vi kom hem så sent.
Idag har jag bara ridit Tiara.. Jag är ännu väldigt sjukt, så det är jobbigt att bara hämta hästarna i hagen :( Hoppas det går över snart :)
Tiara var iaf väldigt pushig, men fin iaf :) Fick jobba mycket med att plocka ihop henne i traven då hon typ öade sig på bettet och droooog iväg^^ Galoppen är iaf kort och hon bär sig sjukt bra :) men även här vill hon slippa jobbet ;) Men så fin min lilla tiara :D efter passet var jag typ död^^
Imorgon åker vi till Linn Martell och rider på hennes belysta ridbana med Tiara och Chelsea :) Linn ska nog rida Tiara lite också :)) Superkul :) De bor typ fem min bort så det är gr8 :D
aja, nu ska jag bada och ladda för en heldag matte imorgon i skolan xD HAHAH
all cred till den som orkar läsa!!


sötaste t

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

Haha det är konstigt att dom måste ha så mycket dyrare, verkligen :p <3

2010-11-23 @ 19:59:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0