Ingen löshoppning

Det blev tyvärr ingen löshoppning idag :( Ridhuset var bara ledigt fram till halv fem, och jag kommer hem tjugo i fyra. Så vi hann inte.. Plus att det typ är storm här på Gotland.. Vi har inte snö ännu, men massa regn så det räcker och blir över..

Jag var med på gympalektionen tidigare idag så nu är min hals helt döööööd :ooo Den gör ont konstant, men jag älskar gympa så det var värt det :D

Imorgon blir det hoppträning med Tiara och förhoppningsvis bebisträning med Chelsea.. Jag kommer ramla av (Y) HAHAH

Nu ska jag sova, lediga imorgon, eller självstudiedag.. Matte och plugga inför prov står på schemat ;)
Juste, Manne vilar på heltid nu :) Han ska vila läääänge så han orkar med 2011 också! (Y)

PUSS/E







finaste manne på träning, oxern 125 och räcker 130 cm. 

 

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

fin mNNiboii :D:D<3

2010-11-30 @ 22:45:35
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0