måndag

var hemma fån skolan idag.. så jävla ont i halsen verkligen. Har varit sjuk i tre veckor nu, mindre kul..
Red bara Chelsea idag, mer orkade jag inte. Hon var jätteduktig, till hon exploderade och hoppade rätt upp i luften :) jag höll på att ramla av och hon bockade som fan^^ Mamma satt på cykel bakom oss och kunde inte göra något ;D Men hon slutade till slut och jag blev svinarg^^ Chelsea är ju en "sadeltvång-häst" så hon får ju små anfall då och då..
bebis-chelsea
Men imorgon ska hon löshoppas och på onsdag blir det träning :D
PUSS / E

Kommentarer
Postat av: My

De är jätte kul att va sjuk, jag är inne på min 5:e vecka ;):S

2010-11-23 @ 21:05:41
URL: http://alwysmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0