Ny kategori!

Har gjort en ny kategori nu :) UTRUSTNING! Här kommer jag skriva om dels min utrustning och typ länka till andra sidor :)
Något jag hittade till er som vill köpa GPA hjälm! (Y)
Sidan är engelsk, men priserna är betydligt billigare. Prisen än i engelska pund, som egentligen är dyrare än svenska kronor, med självaste hjälmarna är billigare.
GPA speed air kostar endast 2 704,33 SEK
samma hjälm kostar 5 498 SEK på rytteriet.nu
3 170,95 SEK för en GPA speed air limited edition
HÄR
grymma priser om man bara vet vilken storlek man ska ha :)
Jag skulle verkligen kunna tänka mig den understa hjälmen, men jag ser konstig ut i GPA-hjälmar, så den planen gick i stöpet! ;D haha
PUSS/E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0