HAAGA-TRÄNING DAG 2

Har varit i visby, därför jag inte skrivit :))

Manne var lika spänd idag och det märktes att han inte tyckte det var jobbigt alls^^
Fick hoppa dem på volt som uppvärming och hästarna skulle vara lugna och bära sig själva, alltså som dagen innan :)
Manne var som sagt sjukt spänd, och även jag var det.. Som skit natten innan :p
Banan hoppade vi på typ 110 - 120, och det gick väl helt okej :) Manne var fin, men jag förstör.. så är det. Jag får typ en ganska rörlig hand, och då blir han irriterad och börjar spänna sig..
Ingen har sagt detta till mig innan, så det kom som en mindre chock^^ Men men så är det!

Jag är inte så jätte nöjd.. Men jag lägger upp film på banan på slutet imorgon :)



minniboy


PUSS

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

mannmnnnnnnnnnnniiiiiiiiiiiii<3

2010-10-08 @ 22:20:32
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: amandawilhelmsson

snygg blogg!!!! :D

2010-10-10 @ 10:38:55
URL: http://amandawilhelmsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0