LÖRDAG

Dagen har varit ganska seg om man kan säga så ;) hehe
Red Manne först, gick helt okej. Kunde gått bättre, kunde gått sämre :) Man han tog bettet bättre idag iaf och slappnade av efter ett tag.. Jag kände mig lite kass, men Manne var fin :)
Sen vart det Turillas tur medans mamma rakade Tiara :)
Turilla var typ pain in the ass.. Skitjobbig verkligen.. Jag gav upp efter ett tag och ledde hem henne. Varje gång jag tog en halvhalt kastade hon upp huvudet och var nära att nocka mig.. Så jag lade ner den ritten, orkar inte gräla med henne hela tiden..
Sen var det nyklippta Tiaras tur :D Hon var lite som en tickande bomb. Hon stegrade när jag gjorde halt och bockade när jag fattade galopp^^ Men hon var bäst ändå :D Hoppade några buskar för att bli av med energi :)
biff Tiara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0