ojojojojojojojojojojoj

JAG HAR GLÖMT ATT BERÄTTA! Vi har fått tillskott i stallet :D Mitt halvblod CHELSEA har flyttat in till mitt stall nu :D Super mysigt! Så nu har ju fyra hästar som jag rider :) Mamma är dock alltid med när jag rider henne pga hennes gamla sadeltvång och det :) Mamma ska filma när jag rider henne imorgon så får vi se vad det blir med det :)

Igår (söndag) red jag alla fyra :)
Manne och Tiara fick galoppera som några dårar och Chelsea och Turilla joggade mest :)
Jag fick verkligen fram araben i Manne (68 % arab) och det gick stööööört fort :D

Idag har Turilla och Manne vilat :) Tiara gick typ halvt dressyr och Chelsea håller på att lära sig svänga och ställa :D hahah

Imorgon ska ponnyerna gå och chelsea vila :D

btw, PARADISE HOTEL ÄR BÄST! :D

PUSS


turillaturillaturillaturillaturilla <3

Kommentarer
Postat av: Estelle (: <3

SV: varsegood! :) bild på nya! :d

2010-10-12 @ 16:52:07
URL: http://stockholmsryttarna.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Snygg bild. :)

2010-10-14 @ 18:52:44
URL: http://mikaelahilbertsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0