onsdagtorsdagfredag

onsdags gick alla. Rosan fick gå tuffast och lärde sig gå klokt i form och skritta låååångsamt :D tror ni hon var sur på mig eller!? :D Men fan vad fin hon va!!!!

manne gick ganska lugnt, lågt och lösgörande bara.. Samma för Nelly! :) 

Tiara hoppade på kvällen och det gick sådär, kunde gått bättre och kunde gårr sämre! :)

I torsdags red jag Rosa, joggade lite för att få bort den värsta slaggen i musklerna på henne efter passet dagen innan. Sen red jag T också. 
Hon var lite, eller mycket jobbig.. Värsta puschig och så, fick jobba med att få upp henne i formen mera :)
Nelly och Manne vilade då :) 

Idag har jag bara ridit Nelly och Tiara :) 
Nelly försökte jag bara hitta takten på och typ få henne lugn och vila i stelget. Tiara fick vara mysponny idag så det blev en snabbtur barbacka :D skrittade bak och fram sista biten hem^^ hehehehehehehe


nellsan


MANNIBOY, my horse is amazing


Tiara

har inga andra bilder på Rosan, blir förhoppningsvis flera imorgon, om mamma vill ta kort på oss :D



PUSS /E

Kommentarer
Postat av: Anonym

KISSSSSSS

2010-10-30 @ 16:06:47
Postat av: Rebecka

2010-11-01 @ 07:18:25
URL: http://raneryttaren.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Jättefin blogg, superfina bilder :)

2010-11-01 @ 07:18:41
URL: http://raneryttaren.blogg.se/
Postat av: fabbi

Grymt fin bild på Manne! :)

2010-11-18 @ 21:38:02
URL: http://hoppryttarnaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0