RESULTAT - GLR

Vaknade halv 8 och gick upp och knoppade Tiara. Turilla knoppade jag igårkväll :) Tävling idag då!
Gotlands Lantliga RF höll i tävlingen och den var i Puser (gräsbana). Kanske en av gotlands finaste anläggningar! :) Synda bara att dom inte lägger mer energi på underlaget ;) hehe

TIARA

LD, CR
Så fin, 0 fel. peace of cake :D

LC, två faser
Sjukt fin även här. Satte i min egen värld mot ett hinder och slöt och driva (!?!?!?!) så det blev ett stopp :p haha, helt mitt fel ;) funkar ju inte att sitta och tänka på annat på den hästen xD hahahaha

TURILLA

LC, laget.
Mot fyran trampade hon av sig höger framsko.. Gick ut :p hehe.. Just det.. SPRÄCKTE MINA BYXOR NÄR JAG HOPPADE UPP! DAGENS GARV! :D hahaha

mindre bra dag alltså ^^


ruuuummmmpppaaaaahh!

Kommentarer
Postat av: Sabina Zander

Haha! Kul bild! x)



Jättefin blogg oxå! :)

2010-10-03 @ 22:43:38
URL: http://szander.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

ÄLSKAR ATT DU SPRÄCKTE BYXORNA<3

2010-10-04 @ 15:38:37
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0