RESULTAT - TIRK

Jag älskar Tingsryd! Ska lätt bo där när jag blir gammal :D Eller iaf TIRKs anläggning och hela stället ;) hahah :D I alla fall om jag får ta med mig SARA :D

LÖRDAG

TIARA

LB A:0/A:0 två faser
Hon var väldigt lugn och jag travade fram henne extra länge, och hon kändes till och med lite slö för skänkeln :D Läktaren är ju längs långsidan i stora ridhuset där självaste tävlingen va i. Tiara taggade ju såklart till som fan varje gång jag red förbi den.. Hon tycke ju tom att läkteren på sindarve är jobbig (den sitter på halva kortsidan högt upp). Så jag trodde det skulle gå piss när jag kom in på banan^^ På ettan och tvåan red jag ganska mesigt, sen så stannade vi på trean (kombenation) men hoppade den sen och hade värsta trycket i henne :) Ashärlig runda efter stoppet! :) 

LB A:0/A:0 två faser
Hon var lika lugn och cool i den här klassen. Men när ryttaren innan mig hoppade, vägrade hennes häst och kastade sig på tiara :o Fast  jag stog jättelångt bort :s Tiara blev trampad men skadade sig som tur var inte. Sen när jag red mot tvåan stog båda ryttaren före mig och efter mig och tryckte, så en var påväg ut bakom hindret när jag red mot det, fyfan vad arg jag va! Men Tiara var grym och hade värsta trycket i galoppen så NOLLADE grunden och stannade på ett i omhoppningnen då vi låg stort och jag inte fick fram henne riktigt! :) SUPER NÖJD! :D

MANNE

LA A:0/A:0 två faser
Fick inget flyt alls, eller sämre än vanligt iaf. Hästen var grym, 0-0a och en tredje plats!

SÖNDAG

TIARA

LB A:0/A:0 två faser
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA jaa, min häst hoppar med rygg.. Ramlade av på 4b.. hehehehehe

MANNE

LA A:0/A:0 två faser
Superfin häst! Stopp på sista, kombenation vid utgången, men han fattade typ inte att han skulle hoppa så jag tar på mig det, men sur för vi hade sånt jävla bra flyt. 

MSV B A:0/A:0 två faser
Kom bra på ettan, lite nära på tvåan, fick ett pet och stannade på trean. Sjukt svår sväng till trean, så vi hann inte bli klara riktigt.. Men hoppade den och fyran och utgick. Manne kändes inte riktigt på hugget, så jag ville bara avsluta helgen bra och det kändes bra över lag med honom :) 

PUSS /E 


m i vimmerby


tiara i eskilstuna


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Den Tiara är den ute på annons ?

2010-10-26 @ 11:49:32
URL: http://rebeccaeisengarten.blogg.se/
Postat av: lovisa

Hej!:) är allt br amed dig?:)

skulle du vilja följas via bloglovin?:)

2010-10-26 @ 12:42:16
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

KLART JAG FÖLJER MED :D<3

2010-10-26 @ 13:00:35
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0