Tingsryd

Åker till Tingsryd imorgon, så jag tar bussen hem kvart över ett från skolan :)

Ska ännu packa allt imorgon, men allt putsande gjorde jag ikväll :)

Tiara ska hoppa LB, LB på lördagen och LB på söndagen. Superkul! :)
Manne ska hoppa LA, Mvs B på lördagen och LA på söndagen! :)

Vi har varit i Tingsryd 2 gånger tidigare, 06 och 08, vi kör på varannat år xD Jag gillar stället grymt mycket och förra gången vi var där var manne placerad i alla klasser varav två vinster! :) Ingen press nu nej xD

Båten går 17.00 imorgon, inne i oskars 20.20 och sedan har vi 18 mil dit :)

Så nu kööööööör vi :D
 

manne tingsryd 08


manne tingsryd 08


Kommentarer
Postat av: Nathalie

Var har du köpt dom stövlarna? :)

Och vad är det för märke?? Jätte fina!

2010-11-01 @ 17:44:59
Postat av: jag ofc!!

guud vilken fiin bild:)

2010-11-06 @ 10:40:02
URL: http://www.polkagriiis.bloggs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0