Träning T1

Igår var det som vanligt hoppträning :) Var i visby för jag har jobbat på någon studie- och yrkesmässa innan så det var bara att ta bussen ut :) Mamma hade glömt martingalen så hoppade henne först utan, hon bockade när vi hoppade fram ;) hahaha, det var max 50 och hon tyckte det var grymt kul^^ 
Efter ett tag tog jag bort sporrarna och kortade lädrena, så jag fick mera tryck i stigbygeln och orkar hålla om henne bättre :)

Innan banan fick jag låna en martingal av Lisa och hon var G R Y M T fin :D Hon bara sög på allt och hoppade mig ur sadeln lite.. Fick ett väldigt tryck i galoppen och bakbenen :) Hoppade några extra språng på 110 :)

Efter lektionen red jag Chelsea lite på utebanan på Sindarve :) Joggade henne max tio min, det var mest social träning och hon skötte sig jättebra :D

Sedan skynda sig till bussen och åka till Visby igen ;) Hahahaha :) Var på mässan idag också (torsdag) Så när jag väl kom hem var mitt huvud dött.. Stackars hästar fick vila idag igen.. men dom dör ju inte :) Hihihi

PUSS / E


bästa manne i vimmerby -10


tiara

Kommentarer
Postat av: JakobAhlquist

sv; aha okej :)

2010-10-14 @ 21:44:16
URL: http://jakobochkorven.blogg.se/
Postat av: michelle :)

GUUUD vad jag älskar din blogg :D

& det gör det inte bättre att du ler på vartända bild vare sig du tävlar eller rider hemma :'D

haha underbart!

2010-10-14 @ 21:47:31
URL: http://mittridliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0