Första Vinsten

Här kommer filmen från min och Mannes tredje LA, någonsin! Jag var jättenervös men Manni var ju klockren och gjorde så vi vann! Att det var 40 starter i klassen och bara 2 nollor gjorde ju inte saken värre utan jag blev bara stoltare. Såklart grät jag floder när vi kom ut från banan. Har nog aldrig gråtit så mycket som då. Ville inte gå in på prisutdeningen för jag grät så mycket ;D HAHA!!

Manne var klockren hela meetinget som var vårat andra tillsammans och knep placeringar i alla starter varav två vinster! Jag gick på moln hela helgen kan jag säga! Meetinget var i Tingsryd, som jag har lite förkärlek för.. Undrar varför? ;) haha

Jag gillar min ponny! 

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

Hahah jag glömmer aldrig bort det här, du ringde mej o bara grät! Jag ba: EMMA VAD HAR HÄNT?! o så kunde du inte prata o så lät det typ som du sa att du hade ramlat av, jag ba hjälp o hon gråter ännu OMG xD o sen så hörde jag att du sa att du vunnit o jag blev så glad för dej hihihihihi :') glömmer jag aldrig!

2011-04-29 @ 14:07:15
Postat av: Lovisa

Åh vilken härlig runda och fint ridet!

Man blir så glad av att alla blir så glada.



Stort grattis :)

2011-05-03 @ 13:46:43
URL: http://ponnytavling.blogg.se/
Postat av: bea nyberg

galet va ni har utvecklats!!!

han har blivit sjukt mycke finare och det syns verkligen att ni litar mer på varandra :)

VI SYNS I HELGEEEEEEN :D

2011-05-04 @ 00:13:46
URL: http://beatricenyberg.blogg.se/
Postat av: Sara

asså seriöst, får typ gåshud av den här filmen så jävla underbar haha :D kommer ihåg att ja ba sprang ut och du red runt och grät haha :) fiiiiiiiiiina hiiiiiingsten! :D

2011-05-11 @ 08:34:41
URL: http://saravilhelmsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0