RESULTAT - WRK 10/4

Nu kommer resultatet från dagen!
TIARA
LC/0.90m, två faser
Hon var galet seg när jag red fram. Hade ju bett, så var ganska försiktig och ville inte ta i henne så mycket. Men som sagt var hon slö som fan och jag trodde hon var sjuk eller något ;s  
När jag började hoppa fram blev det inte så mycket bättre och hon hade inte samma tryck som vanligtvis, men jag tog på sporrarna och då blev det bättre! Med sadeln gör att jag nite kommer åt med skänkeln som jag är van med, så det är nog mycket en vanesak! :)
Men efter några språn kom trycket tillbaka och satan vad hon var fin! Sjukt harmonisk och hoppade awesome!
Så vi hade 0 fel i båda faserna och det blev en vinst! :D FINA T <3
.
LB/1m, två faser
I den här klassen var hon också galet fin! Tog dock av sporrarna på framhoppningen för hon studsade så mycket och kom inte riktigt fram till hindrena. Men efter de var borta blev det mycket bättre!
Sen på banan var hon JÄTTEJÄTTEFIN! Lagom taggad och inte så studsig faktiskt! Var nolla i grunden och sen i omhoppningen red jag stora vägar och försökte bara få en härlig runda med bra flyt, vilket vi fick! Blev dock precis utanför placering, men känslan var awesome så det gjorde ingenting :)
Det roliga var att det var Mountain Horse Ponny Cup, och vi var bäst totalt :D Vann ett par stigbyglar och ett schabrak, som jag ska sälja! :)
.
finaste T
.
MANNE
.
Mvs B, två faser
Min häst har blivit så kaxig nu när han har så bra självförtroende! Men det är bara att skratta åt honom ;) Han är ju inte dum, utan bara busig ;) Men han var iaf så himla fin idag! Han har typ lärt sig att spara på krafterna! När man skrittar och travar fram är han seg, sen när man börjar hoppa taggar hon! På banan är han bäst! :D
Banan var ganska tecknisk men väldigt rolig. Han var så himla fin, men vi petade på 3an, ett räcke som vi bara touchade liksom.. SURT! Men hon var så fin så det gör inget :D :D :D älskade manni <3
.
blev dock inga bilder på M idag

Kommentarer
Postat av: N

NI ÄR BÄST! :D <3

2011-04-10 @ 22:07:20
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: SARA JANSSON

ÅH DUMMA BOM O RAMLA NER!!!!!!!!!!!

hahaha manne va satans kaxig, biter mej i jackan liksom hahahaha xD<3

2011-04-11 @ 12:01:49
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0