Speciell dag!

Idag är det, tro det eller ej, en ganska speciell dag! :) jag och humlan ska nämligen på vår första hoppträning idag :D :D
Vi ska troligtvis pröva att betsla upp henne då hon börjar bli väldigt stark nu. Vill egentligen inte det, men om det kan hjälpa oss är det bara bra :)

Manne och Tiara ska också hoppa ikväll, så det blir tre lektioner på rad ikväll! Lite jobbigt, men väldigt roligt :)

Jag slutar på dagis kl 15.00, sen är första lektionen 17.00. Och innan dess ska jag packa och fixa allt + göra stallet :)

 

Puss/E


Kommentarer
Postat av: Jenns

Sv; jaa jag vet det är så äckligt svårt men vilken skulle du tagit om du fick? tänk sdå istället du måste säga endast tvååååå!



Hihi lycka till ikväll då emsiiiiii:D

2011-04-06 @ 17:14:27
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0