c00lt

numer är jag lite invalid när det gäller mat, om man kan vara det. Blev iaf nockad av en nyklippt Bounty igår när jag skulle sakta av (som han inte ville) så jag kan inte bita ihop för min vänstra framtand är intryckt inför den högra om man säger så. Jag kan ju inte påstå att det var hans fel, för han försökte ju bara komma undan, som jag förstår. Om jag hade velat springa och någon sagt till mig att jag inte fick hade jag också blivit arg ;) haha
.
Fick i min lite spaghetti förut iaf, småhackat såklart! :D haha
.
tänkte bara berätta det. Pga min svåra skada (HAHA) så fick hästarna vila igår och idag. Var nämligen vid tandläkaren idag och han kunde inte göra något tydligen. Lite småarg var jag minsann! Tandläkare ska fanimej fixa till tänderna och det ska de göra snabbt och smärtfritt!
.
Jag ska försöka fixa ihop lite tidsinställda inlägg till er ikväll :))
PusS/E
r en saknad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0