Guldstjärna

Dagens guldstjärna går till.... *trumvirvel*..... KAKAN!!! :D :D

hon var så himla duktig när vi var ute på tur idag! Det blev ganska mycket skritt och lite trav! :) Hon blev bara rädd på riktigt en gång och då låg en jättestor sten på vägkanten, (utanför Widagrens, hur det nu stavas) så då vände hon om och började galoppera hem.. Haha! Fick stopp efter typ 30 meter så sen funderade hon lite och gick sedan förbi stenen! Det regnade och snöade om vart annat när vi red, så jag är som en lite inbit nu. Ännu jättekall och lite småblöt. usch för det här vädret säger jag bara!!

Manne var bara i hagen någon timme eftersom vädret är så kasst och han är så frusen. Då hade han vintertäcke med hals och han var nog väldigt glad för det! Haha. Putte frös som bara den när vi tog in honom trots sin tjocka päls. Stackars bebis!

Nu är hästarna klara och inne, så jag ska nog bara softa hela kvällen! Får kanske hit min pojkvän? Hade varit himla mysig. Ikväll kommer Amanda med båten också! Himla mysigt det med :D

Puss/E


pussas med amanda innan start i msv b. manne ser ut som en bebis. hah

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0