Hur dagen blev.

Hade ju ett ganska tight schema och det visade sig sedan i resultatet hur dagen blev.. haha

Jag vaknade senare än jag trodde. Var och hämtade spån efter vi mockat och fixa, som jag sagt. Sedan red jag Bounty och som vanligt är det ju så himla mysigt att prata (!!!!!) så det blev ju lite utdraget där :) hehe efter det var det lunchdags och sedan hade jag och mor en micropaus :) Tanken var ju att vi skulle ta min TV till hemse för lagning, men det gör vi imorgon. Vi åkte till När som planerat och hämtade Kakan. Strömmen fungerade inte vid stonas hage så det blev utdraget där och vi blev sena till Sindarve..
Kakan skötte sig helt underbart på Sindarve och verkligen över förväntan! Löshoppade tom henne lite för första gången och hon fattade direkt! DUKTIGT HÄST. Som belöning fick hon komma med till mitt nya stall och hon ska tränas en vecka innan den nya hästen kommer :)
Hon var kolugn i transporten och bara luffsade in i sin nya box som att hon alltid bott där :) Himla skönt att hon är så lätt!

Alltså kom TVn inte till hemse och Manne och Putte hanns inte med. Pluss att när jag hade planerat att rida Manne så pissade det ner regn. Då blir man inte så ridsugen..

Bounty gick jättebra idag förresten! Han börjar bli starkare nu, och det märks väldigt tydligt! Som tur är är det mest ruuuuligt! :D


Söt BabyCake

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0