julmys

de senaste dygnen har spenderats med min finfina pojkvän. Han och Amanda har legat snoriga och med feber här hos mig och mamma. Ganska mysigt, fast ganska äckligt! Idag var vi iaf och storshoppade i visby. De sista julklapparna skulle inhandlas, och det blev väl ganska bra tillslut..

Imorgon ska jag, Maria och amanda (om hon orkar) ut på en liten jultur. Om vädret tillåter så klart... Sedan vi lunch åker vi till mormor och morfar för att fira :)

Sedan ska vi nog hem och mysa hela kvällen tror jag!

Nu ska jag fortsätta julstöka här hemma!

GOD JUL!

PUSS/E


tuff

Kommentarer
Postat av: sarajansson

söt

2011-12-24 @ 12:31:50
Postat av: Alida Strange

puss puss! <3

2011-12-26 @ 15:57:26
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/
Postat av: sarajansson

upp dat era

2011-12-29 @ 23:08:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0