Ny häst?

Tänkte att många vill veta hur det ligger till med mitt hästletande. Just nu ligger vi lite lågt med det pga många olika skäl. Jag vill egentligen låna en häst då vi inte ahr ekonomin att köpa en just nu. Jag kolla för fullt på hastnet.se typ jämt, men men.
Har tyvärr inga 150 000 att lägga på en häst, som jag helst vill. Därför ligger vi lite lågt med det just nu och jag fokuserar på de hästar jag redan har (6 st).
Unghästarna ska komma igång på riktigt nu och jag hoppas de kan prestera lite i vår så de kan säljas till ett bra pris trots den kassa marknaden.
Nu är ni lite uppdaterade på den fronten iaf! :)
Puss/E
kommer bli jobbigt att sälja en sån här sötnos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0