skön....T

Idag försov jag mig lite. Snickrade ihop en sänggavalsak till min säng igårkväll! Så idag var jag lite trött... HA

Jag och Amanda var iaf ute och red Manne och Kakan. Kakan levererar som bara den nu! Så duktiga. Amanda red Manne och han var skitpigg! Han typ bara studsade och taktade hela tiden. Kakan var grym förresten, om ni inte förstått det :D Hon är lite tjaffsig i munnen bara, men det löser sig :) 

Nu ska jag äta lite lunch och sedan är det full fart mot Susanne Öslöf och rida hennes fina galoppör Bounty! :D 

PUSS/E 


saknad  

Kommentarer
Postat av: Amanda

så härlig bild i headern :D Vad tycker du om min videoblogg? :)

2011-12-21 @ 20:26:50
URL: http://amandalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0