Årsmöte

Ska på HORKs årsmöte ikväll! :)är alltid lika trevligt och att man får smörgåstårta och biskvier (?) gör det ju inte sämre direkt :D Tiara kommer också få ett pris, för KM vinsten i hoppning. Så det ska bli kul. Sen går vi ju igenom det gångna året och jag kan ju äga att jag är väldigt stolt över min klubb med alla sina duktiga ponnyryttare! Vi ska börja bli mer seriösa på RH sidan nu också, så det ska bli grymt :D
Nu ska jag ut och skritta M och T. Blir nog en barbacka tur för det är ju svinigt kallt så vi dissar att ta av dem täckena och massa ;) hehe jo, jag är lite lat också :D
Ska åka om en och en halv timme, så nu ska jag skynda mig! :)

sara sover vid mig inatt också!! (YYYYYY)
PUSS/E
särlek <3

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan. TÄVLING PÅ BLOGGEN!

Nu är tävlingen där du kunde vinna ett par EC-hand avslutad! Gå in på bloggen för att se om det var du som vann.



Vann du inte denna gång? - Passa på att tävla om ett jättefint täcke på bloggen! Kanske bättre tur under den tävlingen! :)

2011-02-21 @ 18:30:59
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: SARA JANSSON

haha men kramiz va vi är fina alltså

2011-02-21 @ 18:52:59
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hittade ni någon häst i skåne? :)

2011-02-22 @ 21:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0