fint

Tack för alla fina kommentarer! :) Ska verkligen biffa på henne nu och kanske filma om vi kommer till ridhuset någon dag? :D
Bara Tiara blev riden idag.. Humlan fick på sig sko på bakhoven och broddar i alla skorna! Tänkte åka med henne till ridhuset, men hann inte för att mami skulle jobba och strömmen försvann helt plötsligt!? Så GEAB fick komma och fixa massa.. Tog massa tid :o
Manni fick också vila idag, han går ju för TRAUDI på fre och lör.. Hade först tänkt tagit Tiara, men Manne känns mer redo. Det är ju trots allt dressyrträning! :o
Imorgon ska jag försöka gå upp tidigt, kl 4 och rida Tiara och kanske Humlan, beror på hur ljust det är vid halv 6 ;) hehe, OM jag orkar, men hinner inte rida dem efter skolan eftersom manni ska träna för Traudi :)
aja, flum inlägg, men det är fint de!
PUSS/E

Kommentarer
Postat av: jennifer

Sv; ja lilla hackis:(, men jag har för många hästisar nu och det är hon som är för liten, men jag sälje inte om jag inte hittar 100 procent räätt<3

2011-02-25 @ 06:55:43
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0