HOPPTRÄNING TIARA

Inatt sov jag i visby! Sen var det idrottsgymnasiet igen :) Pumpade mina muskler B) hehe
Efter det tog jag bussen hem och red lektion på Tiara :) HON VAR SÅ FIN! JAG DOG TYP :D
Vi skulle rida ihop dem och rida korta svängar på små hinder. Tiara var jätteduktig, blev ganska studsig men jag kan inte låta bli att tagga både henne och mig när vi ska göra sådana övningar ;) hehe
Hon lyssnade jättebra och på slutet hoppade vi en "bana" på tre hinder på ca 115 cm :D Det kändes verkligen lätt, som det inte känts förut :D SÅ SKÖNT!
Fick värsta självförtroende-boosten efter helgen. Allt känns lätt med henne!! :D :D
Nu ska jag dricka te och virka, som vi ska göra i kursen i skolan :D hehe
PUSS/E

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

2011-02-17 @ 12:15:43
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: SARA JANSSON

eheheheh, hon var lite mer taggad än cinnis. kan man säga så? det va väl knappt märkbar skillnad. eller? xD <3

2011-02-17 @ 12:16:08
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0