Onsdag

Väcktes av att mamma ringde och skrek att hästarna hade rymt. Fick kasta mig ur sängen osv. Min syster fick jag upp till slut och mamma ringde igen. Hon stod då och höll i två hästar i grimmorna. Så jag och Amanda tog bilen och körde dit. Sen fick vi leda hem hästarna (tre stycken) typ 1,5 km.. LITE JOBBIGT om man äger så :p dog typ av trötthet, sen lagade vi staketet i hela hagen.. så var inte klara förrän efter typ 3 h..
Min 2åring är ett litet svin och rymmer! :(
.
Sedan vilade jag lite och gick för att kolla att alla hästarna var kvar.. Var lite stressad då jag skulle rida M, fixa stallet och fixa Tiara inför lektionen. Jag hade med mig min fasters hund, som inte kan gå lös då han springer iväg. TROR NI INTE HA KRYPER UR SELEN DÅ ELLER? så då jagade jag en hund i typ 20 - 30 min -.-
.
min söta hund!
.
Manne var iaf såååååå fin! Hittade ett ställe att rida på (YYYYYYYYYYYYYYYYYY) nöjd med mig själv!
Jobbade väldigt mycket i galopp och att han skulle ha jämt stöd på bettet och lyssna lika bra för skänklarna. Har märkt att hans vänstra galopp är väldigt mycket sämre än den högra, så jobbade mest i den vänstra. Han var jätteduktig och släppte upp ryggen väldigt bra på slutet. SÅ SUPERNÖJD MED HONOM!
M
.
Hopplektion med T sen. Hade förväntat mig massa bock och typ döden. Men hon var verkligen över förväntan och så fin! Väldigt pigg dock, men det var bara kul liksom. Jag var lite galen en gång och vi hoppade av typ 5 meter ifrån ett räcke på typ 70 cm. :D Lisa ba, "så som Emma gjorde får man INTE göra!!" hehe, vi hade kul iaf!  Men hon var väldigt taggade och ofta studsig, men jag gillar ju det! 
Ska bli lite mer seriös med henne nu, jobba ordentligare hemma osv :))
sötaste
.
CRED TILL DEN SOM ORKAR LÄSA!

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

CRED till mej dårå ;)<3

2011-02-03 @ 19:41:20
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: elina

SV; hahha, ja men det låter bra! ;))

Det ska jag! pusss

2011-02-03 @ 20:13:21
URL: http://ponilovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0