RESULTAT - WRK

IDAG VAR ALLTSÅ ÅRETS FÖRSTA TÄVLING! som jag har längtat, ponnierna också! Klippte Tiara igår, trodde hon skulle var galen, men shiiiiiit vad fin hon var!!! :D
Sara sov vid mig och åkte med på tävlingen och var slav :')

TIARA

LC, bed A:0/A:0 två faser
Hon studsade massa på framhoppningen och var allmänt jobbig.. Hoppade ganska mycket på lilla så hon bara fick rulla liksom. Det kändes iaf jätteenkelt inne på banan och hon lyssnade grymt bra på alla förhållningar osv!!
Kunde svänga som bara den, var 0-0a och det blev en seger! :D :D :D :D SÅÅÅÅÅ FIN VAR HON :D
lite hemskt att tidningen intervjuade mig efteråt :( hoppas dom inte tar med det :)

LB, bed A:0/A:0 två faser
Hon var lugn som en pannkaka.. Kändes lite halvbra på framhoppningen. La sig i munnen och var pushig innan hindren så jag fick hålla i henne och vi kom i botten.. Hade en halvtaskig känsla i magen när jag gick in på banan och övervägde faktiskt att bara hoppa ettan och typ tvåan för trean (oxer) var GIGANTISK!
Men när jag kom in på banan på henne såg allt så litet ut! Hon var SÅ FIN!
Jag brukar vara lite osäker i LB på henne då hon svikit mig precis innan vi ska hoppa av förut, men nu var både hon och jag med på noterna. ÅH HON VAR SÅ FIN! 
Var 0-0a och fick en tredje placering!!  

MANNE

LB, bed A:0/A:0 två faser
Han var typ perfekt. Taggad men ändå cool och lugn.. Han var inte skrikig och hade rund och fin galopp hela tiden! Var 0a i grunden och var påväg att få en jättebra tid i omhoppningen, men jag svängde för snävt på sista hindret :( är inte van med att han svänger så fort och är så lyhörd. Så han hade ingen chans att hoppa, FET RYTTARTABBE! Men Manne var ruskigt fin och så duktig! 0-4 alltså :)

LA, bed A:0
WOOOOOHOOOOO!!! SÅ FIN VAR HAN!! :D
han var finare den här klassen! Mer taggad och ville mycket mera. Han ville verkligen göra sitt bästa och vara felfri! Ryser när jag tänker på det! Lyssnade jättebra för hjälperna och han var inte alls jobbig i handen. Fick hjälpa honom med spöt 2 gånger, så han skulle komma fram ordentligt :)
Han var helt enkelt K U N G L I G!
0a och en ganska bra tid. Slöt på en andra placering, med ca 2 tiondelar till första platsen! :)


Tävlingen var helt awesome, med massa awesomeness! HAHA :D Inga fina bilder blev det, men jag har samtliga rundor på film :D lägger antagligen upp dem på tisdag :) 
Om någon har bilder på mina ponnis kan ni få skicka dem til [email protected] :D

PUSS/E


T sundbyholm maj -10


M DM -09

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

NI VA BÄST <3 men det var nog min förtjänst eftersom jag va din slav ;)

2011-02-14 @ 21:04:07
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Cattis

Den slaven vill vi ha fler ggr!!!!!!

2011-02-14 @ 21:15:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0