TRÄNINGSVÄRK?

Är ganska nöjd med mig själv nu faktiskt. Har tränat mer idag än vad gjort på VÄLDIGT länge!

Först med idrottsgymnasiet i ca 1 timme. Temat var som sagt rörlighet. Trodde att jag var mycket stelare än jag var. Passet var riktigt roligt och det var bara 6 tjejer med. 5 av oss var orutinerade med "gymgrejer" och sånt. Jag som aldrig provat det tyckte det var grymt! :D
Vi gjorde några övningar med skivstång och på slutet gjorde vi frivändningar 3x10 med 15 kilo. RIKTIGT JOBBIGT. Jag är ju väldigt otränad men det kändes sjukt bra (y)

Sedan cyklade jag typ ca 1 km hem i MOTVIND på typ 3 min. höll på att dö för jag trodde jag skullle missa bussen.

Sen åt jag i bilen på väg hem rån bussen, byta om och ut i stallet.

Sen red jag T&M på hopplektion.

T var sååå fin! Hoppade med så mycket tryck så jag dog nästan, eller inte men ni förstår :D Hon var dock ganska jobbig i munnen, lyssande typ sämst när vi red fram och på de första övningarna.. Hon lyssnar som tur är jättebra när det blir kloka hinder och bana. Min fina ponnibuz! Hoppade några språng på 1 m eftersomvi ska tävla det i helgen :)

M var kunglig! SÅ TAGGAD!!!!!! Vi fick galoppera runt i ridhuset i stooooor galopp så de skulle springa av sig och Manni behövde verkligen det. Han gasade som bara den på långsidorna och tyckte verkligen det var skönt! Sen var han värsta kungen och hoppade en bana på 110 - 120 cm på slutet :) Allt kändes så enkelt och jag "råkade" trycka av honom stoooort på en oxen på 115 cm, SÅ KUL! :D höll nästan på att ramla av, eller inte men det var helt underbart!

SJUKT FLUMMIG TEXT, men jag är trött osv ;) hehehe
nu ska jag duscha och sova! 

PUSS/E

 
stall b-ruden!

JAG BEHÖVER NYA BILDER TYP NUUUUU!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0