fina djur!

mina djur var fina idag, men lite smått galna! T:et bockade och Manni studsade ;) men ack så söta :D
Imorgon kommer Sara hit och förhoppningsvis ska vi klippa T då! Hon behöver verkligen trimmas, ser förjävlig ut ;D HAH
juste, i slutet av månaden ska jag träna för Traudi Björling! Någon som tränat för henne? Det är med skolan jag ska träna, och Tiara får gå passet! Måste börja finlira lite dressyr på henne nu (y) Ska bli väldigt roligt att se vad hon går för. Har ju bara tränat dressyr på henne typ en gång tidigare och det gick mindre bra ;)
Jag har inget att skriva om.. VAD VILL NI LÄSA?! :D
PUSS/E
jag och sara är såååååå fina!

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

MEEEN vilka vackra bilder xD verkligen.. bedårande.. xD<3

2011-02-01 @ 13:42:41
Postat av: jennifer

Sv; Hu vad hemskt:( det är aldrig roligt att ta bort hästar men det är inte rätt att låta dem lida heller :( usch fy blä! Hihi skulle du verkligen ta din lilla markatten han är hemsk hihi :) Men grejen är att jag har överflöd av fina hästar nu känns det som och då kan jag ju sponsra dig med en av dem tänlkte jag;)<3

2011-02-02 @ 16:19:57
URL: http://jboberg.blogg.se/
Postat av: Lovisa

JAG HAR :D!!! Hon är SJUKT bra :D! Hälsa från Lovisa Almqvist om hon nu minns mig ;), säg Blåkulla också haha :D <3!

2011-02-03 @ 22:57:25
URL: http://ponnyryttaren.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0