Första hoppträningen

FÖRSTA HOPPTRÄNINGEN FÖR ÅRET!
Manni var ganska jobbig.. Typ kaxade och sånt.. Spänd som fan, slappnade dock av på slutet :) Men jag kände verkligen vad jag behöver jobba på, OCH DET ÄR MYCKET ;) Kan ju inte ens rida på volt hemma.. Kasst underlag ju!
Hoppade bara små "sockerbitar" och jobbade med att ha rund och jämn galopp hela banan :) Gick mycket bättre på slutet!
Älskar att bara släppa iväg Manni på ett hinder ;) Han bara drar, men gud vad kul det är!! :D Så underbar häst alltså, är typ kär i honom!
.
Så här fin hoppas jag att han är snart!
vimmerby -10

PUSS/E

Kommentarer
Postat av: Mira

Sv: haha ja! :) Jo, men har inte lyckats få in nått från kameran till datorn, men ska till en datasnubbe i helgen som jag tror kan hjälpa mig så då kan jag lägga in en film från en Lb jag hoppar :D

Haha ja jag tyckte också dom var väldigt lika av det jag sätt på bilder och filmer :D



Tack va snällt! Jag kollar med henne!



Juste om du kommer till Stockholm någon gång kan du ju alltid få svänga förbi och pröva han ;)



2011-01-20 @ 08:36:56
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Asså shiit va han hoppa :D

2011-01-20 @ 17:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0