LÖSHOPPNING

Var och löshoppade C och T ikväll. skulle egentligen löshoppa M också, men varken jag eller mamma orkade..
Tiara är iaf världens roligaste!!! HAHAH SÅ KUL :D
.
Här hade jag bara sagt varsågod och smackat lite. Hon fixar resten själv! Så kul när jag får stopp på henne och hon gasar iväg själv utan att jag gör något efter ett tag! B)
.
jag och mamma ba prrrrrrr! LYSSNAR HON!? NEJ! :D HAHAH
.
vad är det med mina hästar och att flåsa så!? SÅ KUL! :D haha, här är det ca 120 cm och Tiara är så galen! fatta vad jag och mami skrattade, typ vikta på mitten båda två!! :D
.
Red T lite efter. SÅ PIGG! Hade bett också, första gången på hur länge som helst, ganska pushig, men fin! :)
.
hahah, söta Chelsea! lika busig som Tiara! så jävla roliga alltså, ni hör mitt vackra garv också! ;)
.
travar av Chelsea lite här, fin häst!
.
Världens roligaste hästar!
.
sjukt flummigt inlägg, men så kul var det att löshoppa dem! Imorgon är det Mannes tur! JAA! :D
.
Puss/E

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

galeT!! ;)

2011-01-16 @ 21:17:59
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/
Postat av: Mira

Jaha va häftigt. Haha oj!? Det låter inte som han. Han bockade några gånger med mig när jag fick honom men efter det har han aldrig gjort det. Dock stegrar han när han inte får som han vill ;)

Jag får se hur vi gör. Mitt mål är väll att debutera Msv b med han sen får man se hur det går liksom! :)



Ja,hon är så himla bra tränare. Jag har tyvärr fel på min dator så jag kan inte lägga in bilder :( så surt men jag ska träna för min tränare på onsdag så jag skulle kunna be min kompis filma och lägga in :)



Jag måste fråga.. Du har inga bilder på honom när han var föl? Skulle va så sjukt kul att se! :)

2011-01-16 @ 22:03:43
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Jossan

Haha vilka underbara filmsnuttar :D

2011-01-17 @ 20:12:27
Postat av: Mira

Sv: Ja, vi får hålla tummarna ;)



Jaha, nej jag kan ju inte säga så mycket har bara tränat fem-sex gånger för henne :)



Ja men jag ska verkligen försöka fixa det! Skulle va så kul att se vad du tycker också xP Isf kommer det upp runt onsdag eller torsdag. :)

Jag har ju den här filmen:

http://www.youtube.com/watch?v=KbNZPXFdAyg&feature=player_embedded

Men den är inte så kul! Första träningen på året, hade inte hoppat på flera månader så han är asstark och jobbig ;)



Ja okej :( Du har inte mailadressen till hon som födde upp honom? Skulle va så himla kul att se ;)



2011-01-17 @ 21:46:00
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0