Måndag

Jag ogillar måndagar.. och om en vecka börjar skolan! Tillbaka till verkligheten då.
Red T och M idag..
Tiara fick en skrittur tillsammans med vår ena hund Rocky :) Var supermysigt, men Tiara travade bara iväg, helt utan förvarning och jag hade hacket, så fick inte stopp ;D Fick bara försöka sakta ner lite i taget :p BUSI PONNI! :D
ofin bild på rocky ;D
gammal bild på T och mig.
M fick trava första gången idag! :) Så mysigt! Han pulsade verkligen i snön, fast han hatar snö. Varje gång man kommer ur en snödriva så känner han sig typ oövervinnerlig och typ tacktar som en galning! Ofta är det på hemvägen också.. så då får man säga till honom :)
MANNIBOY
Jag typ längtar ihjäl mig till VÄSTERVIK om vi nu åker! :D Det blir bara med M då, och förhoppningsvis heter min chaufför SARA JANSSON DÅ!!! :D sååå kul! Men det har inte kommit ut någon propp än, så vi får se hur det blir :)
PUSS/ E

Kommentarer
Postat av: Sara Jansson

taggar fan till västervik :D:D <3

proppen får komma nu :S

2011-01-05 @ 12:31:29
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0