ork och lust

som nu förstår så är jag inte så taggad på att blogga.. Jättedumt faktiskt! Ska försöka bättra mig, men det händer inte så mycket i mitt liv just nu.. kan INTE rida pga underlaget :( Isbanor överallt, och jag har varken ridbana eller ridhus..

Men i helgen ska jag och mamma åka och löshoppa hästarna och rida i ridhus tror jag :D ska bli jättekul att kunna rida dem klokt!
Västervik kommer vi inte åka till :( Hinner inte få igång Manne till dess.. Men jag och Sara ska försöka komma iväg innan första Elit-tävlingen iaf! :D SÅ KUL! TAGGGGGA! :D
ja, det är väl så det är i mitt liv just nu.. Ska in till Visby imorgon, shoppa med I och träffa A på kvällen! Mysigt!
så är det!
Nu ska jag föröka sova, eller träningscykla lite.. MÅSTE BLI TRÖTT!!
GODNATT PUSS/E
mina stora ponnykärlek, Brake O`day
älskade Brakan!
träning för Louise Haaga 2007
DM 2007, klantig ryttare


jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Mira

Sv: haha ja de e ju så coolt! :D han är så himla fin Brakan! Han heter Make My Day :) När fick du Brakan? :D

2011-01-11 @ 15:13:37
URL: http://elitryttarnas.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

vi satsar på vetlanda tycker jag :D

2011-01-12 @ 13:57:23
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0