VISBY

är i visby nu, typ hela helgen :D

Det är Team Sportia cup i nu, fotboll dygnet runt! :) Syster och mina kompisar ska spela, så det är fotboll dygnet runt! :D
Tar med mig Sara hem inatt, och så ska vi rida mina ston imorgon. Manni ska också få trimma fläsket lite! :)

Jag vet att jag är sämst på att uppdatera, men jag har inte orkat riktigt.. Eller jag har inte orkat alls.. Men men! Det ska bli ÄNDRING tror jag! :D

Mina djur är iaf fina, väldigt galna! MEN SÅ JÄVLA ROLIGA! :D blir så glad utav dem! 

Juste, Turilla, Kexet och Kakan (Mannes bebisar som är 4 & 3 år i år) rymde idag! Så mamma och amanda släppte ihop dem med Tiara och Chelsea. Och Turilla hade tydligen varit som ett plåster på Tiara och tom druckit ur samma vattenspann ;) Hon hade verkligen saknat Tiara!

Nu ska jag sova så jag orkar se fotboll hela natten! :D
 
PUSS/E


mina fina sambos

Kommentarer
Postat av: N

sv: hahahaha, jag kan äkta se det framför mig xD haha, nää.. sara har verkligen ALLT! ;D <3

2011-01-28 @ 22:07:00
URL: http://blackijacki.blogg.se/
Postat av: Jenns

sv: Nej vill de att ni tar bort henne också? Hu vad hemskt:( Det låter hemskt men är kanske det bästa då....:( Emsiii du fick med mig hem en liten bit också hihi:) TACKTACK FÖR ATT NU KÖRDE MIG HEM! Hur snällt som helst du kan få en häst ii byte mot den tjänsten bara att välja hihi<333

2011-01-29 @ 10:06:19
URL: http://jboberg.blogg.se/
Postat av: Sara Jansson

Åh va mysigt det var att åka med dej hem i natt då :D mihihih. synd att jag inte fick va kvar o rida bara :( men det ska jag göra någon dag, vi får bestämma när vi ska leka igen :D <3

2011-01-29 @ 17:29:12
URL: http://gotlandsryttaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0