Dagens/kvällens planer

Idag har jag hitentills bara ridit manne.. hehe! :D Ska ut och rida Humlan och Chelsea.
.
Manne fick ett kort joggpass och jag fokuserade bara på att få upp ryggen och ha honom rund för för innerskänkeln hela tiden :) Han var faktiskt jättelugn och inte alls så där tjaffsig som han kan vara! :)
.
Humlan ska bara skrittas, eller jag ska föröska skritta! Hon brukar trava iväg själv? ;o
Chelsea ska också bara joggas! Hon har haft en kort vila, så ska bara rida lite i alla gångarterna! :)
.
Sedan ska jag ta min älskade (hatade) moped och köra till Sindarve, där min skadade kompis häst står! En c-ponny som heter Easy ska få ett helvetespass med mig på ryggen! Okej, hon ska joggas, men kommer nog hata mig ändå ;o :D
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0