Deprimerande

Det är sjuuuukt deprimerande att inse att det finns för lite tävlingar i augusti! jag och manne kommer tävla max 2 då varav en på fastlandet. MEN PROBLEMET är att det meetinget är gamlebys tävling, och nej, det finns inga bra klasser för manne alls!! :(((((((
.
Isf ska han gå LA på fredagen, LB på lördagen (enda klassen utom derbyt) och sedan mvs B på söndagen. HUR KUL? INTE ALLS! Jag är arg nu!!
.
Vart ska ni åka på meeting!?!?!?!?! jag vill hänga på! KOMMENTERAAAAAAAA!!
gaaaah! jag vill tävla!
tävlingsabstinens, hej här är jag!

Kommentarer
Postat av: Sara

VI ÅKER TILL GAMLEBY, sista året med ponnyerna där ju! + att det är super där! Jag rider bara derbyt och sen en medelsvår på söndagen tror jag, gjorde iaf så förra året. ;)

2011-07-15 @ 22:52:31
URL: http://saravilhelmsson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0