Tomt

Det är tomt i mitt huvud just nu.. Jag lever iaf, så ni vet!! Jag behöver inspiration i massor, så om ni vill läsa om något speciellt, så kommentera gärna vad! :D

Var och hoppade i gropen med HUMLAN och Kexet idag. HUMLAN VAR BÄST och det känns verkligen att hon utvecklats nu de senaste veckorna! :D Kexet var däremot en katastrof! Hon gjorde kaos med allt och alla (nästan). Eller hon ville inte gå ifrån Humlan och kunde tydligen inte lyfta på benen idag. KUL HÄST.

Manne och Chelsea fick gå var sitt pass här hemma. Jag jobbar mest med att vara konsekvent på M och faktiskt tvinga honom att göra som jag vill! Ordning och reda helt enkelt!
Chelsea däremot fick sig ett pas med bakbenen framme vid bogen, eller nästan iaf! JObbade jättemycket med att få henne att arbeta med bakbenen och galoppera mer i uppförsbacke! :) Hon börjar bli riktigt fin nu! :D :D

ja, nu fick ni en liten summering av dagen! Imorgon försöker jag skriva ett inlägg om träningen jag och Manne red för Johan Spetz! :D 

pUss/E



hästtjejen  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0