C

Jag älskar min häst! Chelsea har blivit så jävla duktig nu!!!!! VI GALOPPERADE till och med på en vall idag! Så jhävla kul att hon bara ställer upp nu, inga konstigheter liksom! :) Sedan när jag skulle spraya henne med flugspray höll hon på att mangla mig in i väggen, men vad ska man göra? ;) hehe
.
Jag är så nöjd med henne! Hon börjar verkligen lita på mig nu och det finns inte ens en liten påbörjan av bock! :) Förut bockade hon om hon blev det minsta rädd och om man kom lite ur balans, men idag blev hon rädd typ 2 gånger så hon höll på att dö, men tänkte bara framåt och bockade inte :D :D Hon kommer nog bli riktigt bra om man bara lägger ner tid på henne! :D
.
Nu ska Manne iväg till Sindarve! Först ska han betäcka, och sen ska Håkan Lundell (kiropraktor) kolla på honom :) Sedan ska han sova där eftersom han troligtvis har ett sto imorgonbitti :)
Puss/E
världens finste

Kommentarer
Postat av: Alida Strange

sv; du kan va fin! :D <3

2011-06-13 @ 23:23:13
URL: http://karlektillminahastar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0