Dag 1

Dagen började med frukost kl 07.30.
Sedan ut och möblera om i fjord-stallet och fixade platser åt alla fjordisar som ska gå på lägret. ca klockan 10 red jag TAMARA som är Lisas söta c-ponny som förövrigt är till salu! KÖPKÖPKÖP! :D
Lisa och Tamara
Sedan fixade vi lite med fler hästar och sen red jag och Sofia Mannebebisar! :D Jag red Triss, som var riktigt fin! Ganska jättelik Manne faktiskt :D
Jackie och Triss :)
.
Vi betäckte ett stooooooo coh sen var det lunch :)
Efter lunch lagade jag och Sof lite sataket, sen fick jag rida min fiiiina hingst!
Manne var sjukt spänd och vi skrittade ut en sväng med Sofia och Pic först, sedan red jag ett tag på banan. Jobbade honom på en 8a över ett litet hinder på typ 40 cm. Funkade jättebra och han blev riktigt hög i nacken och ryggen blev sjuuukt rund!! Riktigt värt pass och fan vad bra det kändes :D
.
Barnen kom sen och vi hämtade hästar, de red lektion, åt mat, fixade stalltjänsten osv! Vi stod och piskade dem en massa! Sjuuukt kul :D hehe vi tvingade dem till massa saker men de skrattade så hoppas dom gillade det ;)
.
Nu har vi bara suttit och snackat skit och druckit te med personalen! JAG GILLAR MITT JOBB!!!
.
Puss/E

manne hoppträning puser typ länge sen

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

vill jobba tillsammans med dej juuu :(

2011-06-28 @ 16:31:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0