JOBBEH

Nu är jag på jobbet, dvs SINDARVE!
Känns småfint! jag börjar imorgonbitti och lägerdeltagarna kommer klockan 12 I think! :)
Manne står i boxen och sover, han är den enda som är här ännu.. Chelsea kommer imorgon eller i övermorgon :) Första gången hon inte bor hemma på väldigt länge! Hon kommer skrika sig hes! ;)
.
JUSTE, vi har betäckt TIARA med MANNE 2 gånger nu! Hoppas verkligen hon blir dräktig och att det blir en kuuuunglig liten ponny ;D
.
jag har med mig en dator, så lite uppdatering kommer det nog bliiiii! :D hehe fett fult inlägg, men det får ni leva med! :)))
.
VAD VILL NI ATT JAG SKA SKRIVA OM? nu när jag jobbar så är jag ju lite småseg, men kan kanske fixa ett och annat klokt inlägg :)) så kom gärna med förslag!!!
.
PUSS/E
liten emma hoppar en stor b-ponny = LIVRÄDD TJEJ! :D

Kommentarer
Postat av: jenns

EVITA HAR FÅTT MANNE BEBISEN NUUU!!! VÄRLDENS FINASTE FÖLIS EN FUX MED GALEt höga strumpor på alla fyra och världens gulligaste bläs (manne huvud<3333

2011-06-26 @ 09:16:54
URL: http://jboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0