Resultat - HRK (dressyr)

Nu har jag kommit hem från tävlingen med Nelly! Har precis ätit och tar nu det lite lugnt i soffan :D
LC:2
Här var hon ganska lång och väldigt seg på banan. Men det kändes ganska bra ändå! Jag fick jobba som fan och hon försökte lite :) Det var en Clear round, så bara man fick över 62 % fick man rosett. Nelly och jag fick 65 % och kirrade biffen :))
LB:0
Här kändes hon egentligen bättre. Men LB:0an är verkligen inte hennes bästa program då det knappt är något trav-program och mest ökningar i traven. Massa galopp som hon har det jobbigt med då hon blir så lång. Jag hade blåsor på händerna också, så jag hade jättesvårt att hålla i tygeln.. Men jag är nöjd med henne! Vågade gå på henne mycket mer och trycka ihop henne på ett helt annat sätt :) Vi fick iaf typ 64,96 % eller något sådant, så jag är ganska nöjd med tanke på att jag ridit henne så lite nu på sista tiden :))
PUSSS/E

bilder kommer ikväll

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0