RESULTAT - SKOGSLOTTEN

Nu kommer resultaten från Skogslotten med Manne! :D Jag kan ju säga att jag blev besviken på att banan var så liten och att underlaget inte alls var så bra jag trodde det skulle vara.. Sög riktigt mycket i hästarnas ben! ;o Men annars var det en riktigt trevlig tävling och det var skönt att inte ha hästarna på tävlingsplatsen :)

FREDAG

LB, A:0/A:0
GAAAAAH vad han var fin! RIKTIGT FIN!!! Jag kände vilket tryck han hade och vi var felfria i första fasen och fick till en GRYM tid i andra fasen, men tyvärr föll sista bommen... Men jag var så nöjd med honom så det gjorde inget :) Banan var nog lite väl klurig för att vara en LB, och hindrena kom ganska fort.. Det var endast 5 felria i båda faserna av ca 40 starter och som snabbade 0-4an så kom vi 6a :D
Vi satt på läktaren och Manne stod på släpet när de ropade upp vilka som skulle in på prisutdelning! ;) Lite kaos, men vi hann!! :D

LÖRDAG

MVS B, A:0/A:0
Eftersom Manne var så fin på fredagen så satsade vi på en mvs b denna dag. Han var jättelugn och nästan seg när jag skrittade fram, så jag funderade verkligen på om han skulle hoppa ett hinder ens.. Men på framhoppningen tände han till! Blev skitjobbig och kunde inte ens skritta. Han var rädd för alla hästar och hoppade så jävla bra verkligen! Vi hoppade typ bara 6 språng eller något och det räckte verkligen :)
Inne på banan var han som en dröm! SÅ JÄVLA FIN! Vi kom bra på alla hinder och jag kunde bara stötta honom i alla hans beslut. Vi var felfria i grunden och petade a-hindret i kombinationen i omhoppningen! :) Så slöt på 0-4 och kom 6a igen! :D :D :D En toutch från att kvala mvs a, men jag svävade på moln efter den rundan!
SÖNDAG

MVS B, A:1/A
Manne ville inte.. Han var nog för trött efter tre dagar och massa brunstiga ston.. Stannade på 4an, efter 3 jobbiga språng.. Men jag är ändå nöjd med honom efter lördagens runda! :)

Kommentarer
Postat av: N

film emma, film! :D <3

2011-06-12 @ 09:48:04
URL: http://blackijacki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0